Träningen gick bra , kvalade in på 6:e plats . i topp 16 mötte vi Filip Josefsson som dammade in i sidan på oss så vi fick rejäla skador på bilen . så inte nog med det blev vi diskade i topp 8 för att vi ville ta bort imma från framrutan innan battle topp 8 . så vi blev diskad för att vi tänkte på säkerheten men man får inte röra bilen under stegen så regler är regler men vi slutade ändå på en 5 plats och ligger nu på fjärde plats i serien ..
Bilen då ? ja den är på rep och uppsatt i riktbänk så vi ska försöka få lite ordning på den så den håller dom sista två deltävlingarna (om vi honner få ihop den)
Så finns att göra i garaget men det är tur det är ett längre uppehåll innan del 3 startar i Falkenberg ..
Träningen gick bra , kvalade in på 6:e plats . i topp 16 mötte vi Filip Josefsson som dammade in i sidan på oss så vi fick rejäla skador på bilen . så inte nog med det blev vi diskade i topp 8 för att vi ville ta bort imma från framrutan innan battle topp 8 . så vi blev diskad för att vi tänkte på säkerheten men man får inte röra bilen under stegen så regler är regler men vi slutade ändå på en 5 plats och ligger nu på fjärde plats i serien ..
Bilen då ? ja den är på rep och uppsatt i riktbänk så vi ska försöka få lite ordning på den så den håller dom sista två deltävlingarna (om vi honner få ihop den)
Så finns att göra i garaget men det är tur det är ett längre uppehåll innan del 3 startar i Falkenberg ..